Remote Marketing este o agenție de branding, specializată în consultanță și crearea de identitate a brandului cu expertiză de echipă în toate domeniile creativității, realizarea designului vizual al mărcilor și logo-urilor, de la suport până la campanii de branding și comunicare. Experiența noastră în crearea și poziționarea strategică a brandurilor ne permite să înțelegem în profunzime esența mărcii dumneavoastră și etapele istoriei sale, relația acestuia cu clienții dumneavoastră și concurenții dumneavoastră și legătura cu strategia dumneavoastră de afaceri.
Căutăm pentru tine și alături de tine o poziționare strategică unică a mărcii și realizarea unei strategii de brand diferențiatoare. Agenția noastră de branding identifică valorile și culorile mărcii tale și analizează teritoriul activității, pentru a menține o conexiune puternică cu clienții tăi și a stabili o anumită emoție care va da sens brandului.
Agenția noastră de branding lucrează în parteneriat cu clienții săi pentru a crea mărci distincte, a le crește notorietatea și succesul față de concurenți. Odată definită semnificația brandului dumneavoastră, echipa noastră proiectează toate elementele identității mărcii și asigură proiectarea activării și comunicării acesteia. Abordarea de branding a agenției noastre își propune să crească impactul dezvoltării companiei pe piața sa economică. Munca echipei noastre este în slujba imaginii și identității companiei dumneavoastră.
Agenția noastră de branding folosește o anumită abilitate: se inspiră de la consumatorii înșiși pentru a consolida și mai mult mesajele pe care le transmite brandul. Creăm o identitate și design vizual care întruchipează în mod adecvat valorile companiilor noastre partenere pentru a-și aduce brandurile mai aproape de clienți.
Imersiunea în brandul dumneavoastră (auditul mărcii)
Fie pentru crearea mărcii, fie pentru repoziționarea mărcii, începem cu un audit – examinarea situației existente. Aceste abilități analitice sunt înnăscute pentru noi, care ne tragem dintr-o firmă de consultanță.
Definirea strategiei de marcă
Informațiile din etapa de audit al mărcii ne determină să studiem căile
posibile ale strategiei de marcă. Mințile și inimile consumatorilor sunt
importante, dar strategia este mai mult decât doar poziționare, și include
scopul companiei, ideea de brand și în final platforma de brand care garantează
claritate, autenticitate, inspirație și consistență în timp.
Co-branding
Lucrând în strânsă colaborare cu clienții noștri, îi ajutăm să asigure
coerența între arhitectura brandului și identitatea lor vizuală, precum și
comunicarea lor. Cu simplitatea ca principiu ghid, creăm obiective clare prin
idei de branding care poziționează în mod unic clienții noștri, rămânând în
același timp fideli valorilor și practicilor lor.
Activarea și experiența brandului
Comunicarea rămâne principalul constructor al imaginii mărcii.
Obiectivul agenției noastre de branding este de a accelera călătoria mărcii
prin alinierea strategiei dumneavoastră de comunicare cu strategia de branding
a mărcii. Unde comunici contează la fel de mult precum și ceea ce comunici.
0 comments:
Trimiteți un comentariu